KM Sprint Steinkjer Skistadion 7.mars 2021 (OPPDATERT 06.04.21)

42Steinkjer Skiklubb logo

Steinkjer Skiklubb ønsker velkommen til kretsmesterskap skiskyting–sprint på Steinkjer Skistadion søndag 7.mars 2021

INNSKYTINGSPLAN

STARTLISTER

LØYPER

Øvelser:
KM sprint fra klasse 13 år til og med M/K20 (født 2001). Kretsrenn sprint for nybegynnere og klassene opp til og med 12 år.

Klasser:
Nybeg. J/G 10år og yngre, nybeg. J/G 11-12, nybeg. J/G 13-16, J/G 11, J/G 12, J/G 13, J/G14, J/G15, J/G16 K/M17, K/M18, K/M19, K/M20

Anlegg:
Arrangør stiller med anlegg (KG-Larsen). Egne anlegg tillates ikke. Anleggene vil stå fremme ved innskyting.

Innskyting:
To-delt innskyting pga. smittehensyn.
NB! Under innskyting skal løperne ha startnummeret på.

Kl. 10:00 – 10:30 pulje 1 for nybegynnere og klassene opp til og med 12 år.
Kl. 12:00 – 12:30 pulje 2 for KM-klassene.

Lagvis innskyting. Vi tar forbehold om endringer i tidspunktene ved stor deltakelse. Følg med på vår hjemmeside.

Start:
Pulje 1 kl. 10:45.
Pulje 2 kl. 12:45.

Vi tar forbehold om endringer i tidspunktene ved stor deltakelse.

Påmelding:
Påmelding innen onsdag 3. mars 2021 kl. 23:59 på EQ-Timing. Etteranmelding er mulig fram til fredag 5.mars 2021 kl. 23.59.
Påmeldte etter påmeldingsfristen regnes som etteranmeldte.

Startkontigent og betaling:
17 – 20år kr 140,-
13 – 16år kr 120,-
Nybegynnere og J/G 10 – 12år kr 100,-

Betales ved påmelding.
Etteranmeldte: dobbel startkontingent.

Lisens:
Det vil bli utført lisenskontroll. Lagene er selv ansvarlige for at påmeldte løpere har gyldig lisens.

Startnummer:
Løpere er selv ansvarlig for å hente sine startnummer og eventuelt lånebrikker utenfor rennkontoret før innskyting. Ikke innleverte startnummer faktureres lagene med kr.500.-

Sikkerhet:
Våpen skal bæres i våpenfutteral til og fra standplass. Ingen får hente våpen selv fra våpenstativ under konkurransen. Våpen leveres ut av arrangør, som foretar visitasjon/tømming av magasin.

Avtrekkskontroll:
Det vil ikke bli gjennomført avtrekkskontroll.

Løypekart og løypelengder:
Løypelengder legges ut på hjemmesiden før rennet.
Løypekart finner du her.

Rennkontor:
Øvre klubbhus –skiskytterhuset.
Henvendelse pr. telefon renndagen pga.smittehensyn.

Premiering:
Deltakerpremier til samtlige deltakere etter målgang. KM-medaljer og diplomer ettersendes pga.smittehensyn.

Kiosk:
Ingen kiosk eller servering pga. smittehensyn.

Emit tidtaking/brikkeleie:
Vi benytter Emit tidtakingssystem. Alle løpere som fyller 13år i løpet av sesongen skal benytte egen Emit-brikke. Det kan leies brikke til kr 50,-. For løpere 12 år eller yngre er leie gratis. Dersom brikke ikke innleveres faktureres løpers klubb kr 700,-.

Informasjon:
Informasjon vil bli lagt ut på klubbens hjemmeside.

Resultatlister:
Offisielle resultatlister vil bli lagt ut på våre hjemmesider etter arrangementet. Ingen opphenging av lister pga. smittehensyn.

Rennleder:
Torbjørn Wekre
 telefon/mail

Parkering:
Kr 50,- betales med VIPPS til nr. #80385. Betal gjerne på forhånd, eller ved oppkjøring til stadion.

Garderober:
Ingen garderobe

Toalett:
Nedre klubbhus.

Rennjury:
Består av TD-er og rennleder

Covid 19:
Arrangementet gjennomføres ihenhold til skiskytterforbundets coronaveileder. Vi oppforer til å begrense antall foresatte/foreldre til 1 pr. løper. Samtlige registrerer seg med QR-kode som finnes tilgjengelig i arenaen. Løpere og foreldre/foresatte i pulje 1 forlater stadion umiddelbart etter målgang. Husk å holde god avstand.

Smittevernplan KM Sprint skiskyting 2021

Velkommen til Steinkjer Skistadion