Partnere

Intersport er en av Norges største og ledende sportskjeder med en stolt historie på over 100 år. Intersport er en av Norges sterkeste merkevarer med en unikt høy kjennskap i befolkningen. Intersport Steinkjer leverer klubbklær og annet sportsutstyr til Steinkjer Skiklubb.

Steinkjer kommune Steinkjer Kommune er en kommune i Trøndelag og ligger innerst i Trondheimsfjorden. Kommunen er opptatt av idrett og er en viktig bidragsyter for Steinkjer Skiklubb. De bidrar med anleggsutvikling på et av Norges største skianlegg og er en viktig samarbeidspartner under arrangement.

Langrennslegenden Bjørn Dæhlie sprengte grensene innenfor sin idrett på 90-tallet. Han har både OL- og VM-medaljer. Han etablerte merkevaren Bjørn Dæhlie i 1996, på høyden av egen skikarriere. I mer enn 20 år har Dæhlie Sportswear utviklet bekledning optimalisert for langrennsløpere.

Smart Media logo Smart Media er et digitalbyrå med 25 dyktige medarbeidere lokalisert på Drivhuset i Steinkjer. Smart Media leverer nettsider og andre digitale løsninger og tilbyr en rekke tjenester innen strategi, design, kode og innhold.

Logo Odd Einar Kne Odd Einar Kne AS er et maskinentreprenørfirma som holder til på Steinkjer. Firmaet har 65 ansatte, inkl. lærlinger, og de har omtrent 100 ulike maskiner til ulike formål. Kne har som mål å dekke de aller fleste typer grunnarbeid, utomhusarbeid,  transportoppdrag og brøyting for sine kunder.