Funksjonærinfo

Foto: Martin Riseth/Blinkfestivalen

PARKERING FUNKSJONÆRER

Siden det ikke kan parkeres på jordet pga regn så er det litt begrenset parkering på øvre del av stadion ved standplassområdet. Noen funksjonærer (gruppeledere) skal ha fått beskjed om å stå på Elghaugen. Øvrige henstilles til å parkere ved «gammelsaga» nederst på stadion evt. nede ved tidligere Egge vgs. og samkjøre opp eller gå opp.

MAT OG KAFFE TIL FUNKSJONÆRER

Det er ikke servering av egen mat til funksjonærer – vi har ikke mer folk i kiosken enn at de prioriteres til eksternt salg. Det er derfor medbrakt mat&drikke som gjelder denne gangen.  Kaffe kan hentes i kiosken av alle funksjonærer – helst i perioder der det ikke er veldig travelt for kioskpersonale.

T-SKJORTER OG FUNKSJONÆRKORT

De som ikke har fått T-skjorte eller funksjonærkort ennå kan hente dette på rennkontoret.

OPPHOLDSROM/ VARMESTUE

Skiskytterhuset forbeholdes renntekniske oppgaver. Øvrige funksjonærer som har behov for å varme seg eller ta pause kan være innendørs i kafeteriaen i Nedre Klubbhus. Midtre klubbhus er forbeholdt løpere fra Nord-Trøndelag Skiskytterkrets.

DUGNAD NEDRIGG OG VASKING SØNDAG

Alle funksjonærer bes bidra søndag etter rennet med å rigge ned arena og vaske rent og pent i alle hus. Om alle tar i et tak så går dette fort.

Smart Media logo