Skiskyting

Treningstilbud 2023/2024:

Mandager:

18:00 - 19:30 for aldersgruppen 13-16år.

Onsdager:

Kl 17:30 - 19:00 for aldersgruppen 10-12år.

Kl 19:00 - 20:30 for aldersgruppen 13-16år.

Oppmøte 15 minutter før trening for rigging av standplass og klargjøring.

Kode SPOND 10-12år: VSLUD

Kode SPOND 13-16år: ZAKXB

Juniorer trener med Team Innherred.

Skiskyting i Steinkjer Skiklubb:

Skiskyttergruppa har for tiden mange aktive utøvere. Vi forsøker å legge til rette for at alle skal ha et godt sportslig tilbud på sitt nivå, og vi tenker både bredde og toppidrett. Vi har utøvere som deltar på renn både lokalt, regionalt og nasjonalt og internasjonalt, og vi har i de siste årene hatt utøvere som har vært i toppen i sine årsklasser på alle nivå. Dette gjør at vi i egen klubb har utøvere som motiverer til aktivitet og trening, og som bidrar aktivt inn mot de ulike treningsgruppene. Det er stor trivsel i de ulike treningsgruppene, og foreldre og foresatte er en stor og samlet heiagjeng for alle utøverne!

I Steinkjer Skiklubb samarbeider vi på tvers i alle grener, og vi jobber sammen for å få et godt sosialt og sportslig miljø for både utøvere og foreldre/foresatte. Vi ønsker nye medlemmer og utøvere velkommen til skiskyttergruppa!

Gruppestyret Skiskyting 2023/2024:

Stilling Navn Telefon E-post