Vi ønsker alle medlemmer i Steinkjer Skiklubb velkommen!

Våre medlemstilbud:

Enkeltmedlem opp til og med 12år: 100,-

Enkeltmedlem fra og med 13år: 250,-

Familiemedlemskap: 550,-
*Gjelder alle som bor i samme husstand inkludert aktive utøver(e)/barn som bor på annen adresse.

BLI MEDLEM HER.

Medlemskap følger kalenderåret 1.januar - 31.desember.

Alle som er med på organisert trening på vegne av klubben være medlem.

Nye utøvere er velkommen til å prøve seg på 3 treninger før de betaler medlemsavgift,
treningsavgift kommer i tillegg for alle barn fra fylte 6 år som deltar på organisert aktivitet.

Treningsavgift:

Skileik 1 (6 - 7 år) 300,- pr år
Skileik 2 (8 - 10år) 600,- pr år
11 - 12 år 800,- pr år
13 - 14 år 2200,- pr år
15 - 16 år 2900,- pr år
17 år og eldre 3900,- pr år

Har du spørsmål i forbindelse med medlemskap, ta kontakt med medlemsansvarlig.

KLUBBKLÆR

Steinkjer Skiklubb inngikk avtale med DÆHLIE om ny klubbkolleksjon i 2018. Prisene du får som medlem finner du ved hvert bilde lenger ned på siden. Presiserer at gamle klubbklær kan benyttes som før, dette vil bli et skifte over tid.

Kjøp av klubbkolleksjonen foregår i samarbeid med vår sponsor Intersport Steinkjer. Du kan kjøpe klær direkte i butikk så langt lageret rekker, det blir satt opp felles bestillingsfrister via vår hjemmeside og facebookside for bestillinger utover dette. Leveringstiden er ca. 6 uker fra fristen som blir satt, varene hentes og betales i butikk hos Intersport Steinkjer.

Boblejakkene som hører til kolleksjonen vår, både Dæhlie og Craft, kjøpes direkte i butikk hos Intersport Steinkjer. Både junior, dame og herremodell. Hvis ønskelig trykkes logoen til Steinkjer Skiklubb på baksiden av jakken når man kjøper som medlem.

Vår klubbkolleksjon inkl. medlemspriser:

Jacket Micro Allround Junior = 974,25,-

Jacket Podium Dame = 1599,- inkl trykk av logo

Jacket Podium Herre = 1599,- inkl trykk av logo

SPREK MED STEINKJER SKIKLUBB

Synlig, prestere, respekt, engasjement og kvalitet.

Vi skal være synlig: på de ulike idrettsarenaer (arrangement, møter, seminarer), gjennom å benytte klubbkolleksjon (premieutdeling, representasjon), i media, hos sponsorer og som valgte representanter, som trenere og ledere.

Vi skal prestere: som klubb levere i forhold til vedtak, som tillitsvalgte, trenere, ledere, representanter (være synlig, følge de ulike planverktøy, være lojal i forhold til vedtak og iverksette disse).
Som medlem delta, ta ansvar, utføre oppgaver og yte etter evne.

Vi skal ha respekt: for idrettens verdigrunnlag, klubbens verdier og spilleregler, ulikheter, forutsetninger, andre oppfattelser/løsninger, vedtak og regler.

Vi skal vise engasjement: i de verv vi har sagt ja til, i trenergjerningen, som ledere, som arrangører, i møter og på samlinger.

Vi skal utøve kvalitet: i det vi gjør, leverer fra oss, utfører som tillitsvalgt, i verv og har ansvar for.

SNØKRYSTALLEN

Snøkrystallen er Steinkjer Skiklubb´s hederstegn og består av klubbmerket på en snøkrystall i to forskjellige grader: gylt og sølv. Merket er festet til et bånd i nasjonalfarger og med nål påskrevet innehaverens navn.

Snøkrystallen skal være en påskjønnelse for klubbmedlemmer som gjør en ekstra stor innsats på det sportslige eller administrative plan til ære og gavn for klubben. Den som tildeles gylt merke skal automatisk være å regne som livsvarig medlem.

Første gang Snøkrystallen ble utdelt var i forbindelse med klubbens 100 årsjubileum i 1985, av det daværende styret. Etter 100 årsjubileet ble det opprettet et ordenskollegium på 3 medlemmer, med 3 vararepresentanter valgt av de som tidligere har fått Snøkrystallen. Klubbens styre sammenkalte til valg første gang, deretter koordinerte ordenskollegiumet seg selv. Kollegiumet velges for tre år i gangen ved årsmøte i januar/februar. Det skal føres protokoll over kollegiumets møter, og det skal gis begrunnelse for alle utdelinger. Melding om kollegiets sammensetning og beslutning leveres til klubbens årsmøte.

Styret, utvalgene eller enkeltmedlemmer kan foreslå kandidater til hederstegnet for ordenskollegiet. Ordenskollegiet´s utdeling av Snøkrystallen vurderes i forhold til tidligere utdelinger.