Oppstartsmøte – prosjekt “utbedring av Steinkjerbakken”

Velkommen til informasjonsmøte – prosjekt “utbedring av Steinkjerbakken”

Tirsdag 19.mars kl 20:00
Sted: Klubbhuset i hoppbakkene

Vårt mål med dette møtet er å rekruttere frivillige, i og utenfor Steinkjer Skiklubb, som ønsker å være med på dugnaden som kreves for å gjennomføre dette prosjektet.

Prosjektet går ut på å renovere Steinkjerbakken. Fra dagens utgangspunkt, som er en bakke ute av drift, til en velfungerende vinterbakke.

Med stor suksess ble en slik gruppe opprettet i Heggesåsen alpinbakke, “Heggesåsens venner”. Denne gruppa er hovedgrunnen til at Heggesåsen alpinbakke nå har fått et solid løft og er åpen for både aktive utøvere i alpingruppa vår, og for små og store alpinentusiaster utenfor klubben. Et lignende engasjement rundt hoppbakken vil være et viktig bidrag, for enda større aktivitet og utvikling av hoppgruppa vår, og åpne muligheter ved arrangement på Steinkjer Skistadion.

Fra Skiklubben deltar Atle Dengerud, Anders Bardal og Terje Moen.

Vel møtt!