Telenor Karusell på Steinkjer Skistadion!

Endelig ønsker vi velkommen til årets Telenor Karusell.

Telenor Karusellen er for alle barn, medlem eller ikke, fra 0-12år.

Målet vårt er å skape et samlingssted med ekte skiglede for alle barn uavhengig av tidligere erfaring.

For mange barn er karusellrenn det første møte med organisert skisport. Å få flere barn på ski er viktigere enn noen gang, og derfor er dette en fantastisk tradisjon som vi holder på også i år!

Det er også en fin arena for foreldre å møtes, og være sosiale sammen.

Påmelding gjøres HER.

Pris: 200,-

Familie med flere barn betaler 150,- for barn nummer to, 100,- for barn nummer tre og 50,- for barn nummer fire.

Påmeldingen gjelder for alle fire karusellrennene som blir gjennomført gjennom vinteren 2023/2024.

Man kan melde seg på når som helst i løpet av vinteren, uavhengig av om man har deltatt tidligere.

Planlagte karusellrenn:

Tirsdag 16.janaur Tirsdag 30.januar Tirsdag 13.februar Tirsdag 27.februar

Startnummer:

Startnummer må hentes i Midtre klubbhus ved oppmøte til barnets første karusellrenn. Startnummer beholdes gjennom hele sesongen 2023/2024, og leveres tilbake ved målgang på siste karusellrenn. Før sesongens første karusellrenn åpnes utdeling av startnummer klokken 15:45, slik at nummeret kan hentes tidligere for å unngå kø, like før barnet skal starte. Under sesongens tre siste karusellrenn åpnes påmeldingen/utdelingen klokken 17:00.

Praktisk informasjon:

Åpent toalett finner dere i Nedre klubbhus.

Telenor Karusellen varer fra 18:00 til 18:30 hver gang, klokken 18:30 blir det servert saft og vaffel.
På siste karusellrenn blir det servert pølser.

Sist men ikke minst, så blir det premie til alle som deltar!
Premiene blir utdelt etter målgang på siste karusellrenn.

Noen spørsmål?
Ta kontakt med Marthe Lorvik

Håper så mange som mulig vil være med.

Velkommen!