Intern byttedag og bestilling/kjøp av klubbklær

INTERN BYTTEDAG

22.-23.oktober er det vinter kick-off på Steinkjer Skistadion, i den forbindelse skal vi arrangere en intern byttedag i Steinkjer Skiklubb.

Skiutstyr eller klær som du har liggende kan leveres inn i MIDTRE KLUBBHUS TIRSDAG 18.OKTOBER KL 17:30-20:00, og selges deretter samlet under arrangementet. Utstyret som leveres inn merkes med navn, pris og ønsket telefonnummer som skal benyttes for betaling via VIPPS. Passer det ikke å levere klær/utstyr tirsdag 18.oktober, ta kontakt for annen avtale.

Målet med byttedagen er at utstyr og klær som er ferdigbrukt hos en skiklubbmedlem/familie, havner hos en annen skiklubbmedlem/familie.

Alt av klær og utstyr som kommer inn finner dere i midtre klubbhus lørdag 22.oktober mellom kl 09:00 og 15:00!

Kontaktperson for byttedagen:
Marthe via telefon eller mail.

PRØVING/BESTILLING AV KLUBBKOLLEKSJONEN

Klær fra vår DÆHLIE klubbkolleksjon kan prøves i midtre klubbhus lørdag 22.oktober under vinter kick-off, kl 09:00 – 15:00.

Det er mulighet for å bestille klær fra klubbkolleksjonen i samarbeid med Intersport Steinkjer allerede nå. Bestilling gjøres digitalt via webshop, bruksanvisning for å handle finner du HER

Absolutt siste frist for å bestille noe fra klubbkolleksjonen i denne omgang er onsdag 26.oktober. Leveringstiden for alle som bestiller klær er 6 uker fra fristen 26.oktober.

Ta kontakt for spørsmål rundt bestilling.

KJØP AV SKIKLUBBHOODIE OG T-SKJORTE

Du kan kjøpe en Craft Steinkjer Skiklubb-hoodie, eller en Craft Steinkjer Skiklubb-t-skjorte i alle størrelser, så langt lageret rekker. Dette foregår også i midtre klubbhus 22.oktober kl 09:0015:00.

Priser:

Hoodie junior: 350,-
Hoodie senior: 400,-

T-skjorte junior: 100,-
T-skjorte senior:  150,-

Betaling via vipps.

Vår samarbeidspartner Intersport Steinkjer vil være til stede under vinter kick-off. De har med seg klubbklær som er på lager, rulleski, noe skisko og kanskje ski til barn/junior for salg.

Steinkjer Skiklubb logo

VELKOMMEN!