Equinor Norgescup (U23 NM) Steinkjer 2022 11.-13.mars – TAKK!

Steinkjer Skiklubb og Organisasjonskomiteen for Equinor Norgescup (U23NM) Steinkjer 2022 ønsker å takke alle som bidro til gjennomføringen av helgas arrangement! Frivilligheten er bærebjelken og Steinkjer Skiklubb har nok en gang gjennomført et arrangement man kan være meget stolt av! En solid laginnsats hvor flere generasjoner jobbet sammen, hvor nytenkning og erfaring ble ivaretatt og hvor kvalitet og gjestfrihet var sentrale verdier i møte med utøvere, ledere og støtteapparat. Tusen takk til alle som bidro i forberedelser, gjennomføring og nedrigging, til alle samarbeidspartnere og støttespillere, og til dere utøvere som representerte Steinkjer Skiklubb på hjemmebane! Vi har fått masse skryt fra Norges Skiforbund, Nord-Trøndelag Skikrets, Ordfører i Steinkjer kommune og fra utøvere, ledere og støtteapparat som deltok i helga! Vi kan være strålende fornøyd!

Søndag 13.03.2022

Fotocred: Kristian Gording