Funksjonærer Equinor norgescup (U23 NM) Steinkjer 2022 11. – 13.mars

10.-13.mars kommer de beste eldre juniorene og seniorene i Norge til Steinkjer skistadion for å kåre U23 norgesmestere! Dette er det viktigste inntektsgivende arrangementet for klubben i år, som gir oss midler til å drifte all aktivitet i Steinkjer Skiklubb. For å få til arrangementet er det nødvendig med dugnadsinnsats fra foreldregruppen. Alle som har utøvere i skiklubben i en eller flere grener er satt opp på 1-2 vakter lørdag og søndag, og vil få mail om hvilken vakt de er satt opp på. Vi trenger i tillegg flere på vakt onsdag, torsdag og fredag på dagtid.

Om noen som leser dette har mulighet til å bidra disse 3 dagene eller heller vil ta hverdag enn helg, send en mail til [email protected].

Meld også gjerne fra dersom dere vet om flere som kan bidra i løpet av helga.

Mvh. Steinkjer Skiklubb