Spennende vinter i vente og ny sprintløype på Steinkjer Skistadion

I en tid der både natur- og kunstsnø daler ned på Steinkjer Skistadion, gjør også Rune Bjørnes AS sin siste finish på den nye sprintløypa som skal brukes kommende vinter. Løypa går fra toppen av Elghaugen, i ny trassee ned til Hatlinghuset.

Internasjonalt mesterskap for 17-18 åringer, U23NM/Norgescup senior og ny sprintløype. Det er bare å glede seg!

Tusen takk til Odd Martin, Silver Club og Rune Bjørnes AS for utmerket jobb og godt samarbeid rundt den nye sprintløypa!

Dugnaden foran de store arrangementene til vinteren er også godt i gang. Det er mange både små og større roller som fortsatt skal fylles, vi oppfordrer alle medlemmer til å sette av en eller begge helgene å melde seg til dugnad!

Du melder deg til dugnad HER

Representanter fra Steinkjer Skiklubb i hovedkomiteen:

Leder Hovedkomite Benthe Asp
Leder Steinkjer Skiklubb Atle Dengerud
Rennleder Langrenn Morten Vannebo
Ass. Rennleder Langrenn Ivar Nastad
Rep. Nord-Trøndelag Skikrets Bjørn Bruvoll

Sprova IL har ansvaret for kombinert/hopp, Steinkjer Skiklubb har ansvar for langrenn.

Hjemmeside for begge arrangementene styrer vi via skiforbundet og du finner de her:

Nordic Junior Competition 2022

Equinor Norgescup Steinkjer (U23NM) – Senior/19-20år

Vi har en spennende vinter i vente, med det som ser ut til å bli fantastiske forhold!