HUSK: Betaling av medlemskontigent og treningsavgift

Det er sendt ut krav om medlemskontigent og faktura på treningsavgift til alle aktive medlemmer i Steinkjer Skiklubb for sesongen 2020/2021.

Treningsavgift er obligatorisk for alle utøvere som har deltatt på treninger og/eller representert Steinkjer Skiklubb på renn i løpet av sesongen. Selv om utøvere deltar på treninger og renn knyttet til flere grener (Alpint, Hopp, Kombinert, Langrenn, Skiskyting), skal det bare betales en treningsavgift per sesong.

Steinkjer Skiklubb sine satser for treningsavgift for sesongen 2020/2021:

0-7 år kr. 300,-
8-10 år kr. 600,-
11-12 år kr. 800,-
13-14 år kr. 2200,-
15-16 år kr. 2900,-
17 år og eldre kr. 3900,-

Oppdager du feil i din faktura meldes dette til [email protected].
Faktura kan betales med eFaktura, Visa, Mastercard, i Min Idrett eller via betaling i nettbank med KID.

For spørsmål vedrørende betalingen, kontakt Steinkjer Skiklubb.
For spørsmål vedrørende bruken av Min idrett, kontakt idrettens support.

Steinkjer Skiklubb har nå tatt i bruk Idrettens eget IT system for medlemsregister. Den største fordelen med dette er at medlemmer av Norsk idrett nå kan administrere sitt medlemskap via Min Idrett generelt og for Steinkjer Skiklubb spesielt. Klubben kan fakturere og kommunisere med medlemmer via samme system og få innbetalinger direkte inn i klubbens regnskapssystem ferdig kontert.

Vi har forsøkt å rydde i medlemsregistret, men håper å få forståelse for at enkelte kan få en faktura som ikke var forventet eller har feil innhold. Når det er sagt, så håper vi at flest mulig ønsker være medlem av Steinkjer Skiklubb. Slik at klubben kan få ivaretatt og drifte skiløyper, skiskytteranlegg, alpinbakke og hoppbakker, samt legge til rette for et aktivitetstilbud både sommer og vinter for utøvere og alle andre som ønsker å benytte seg av anleggene.

Spørsmål knyttet til medlemskontingent rettes til [email protected]

-Styret-