NTE laget mitt – Stem på Steinkjer Skiklubb

I dag, 30.april kl 12:00, gikk startskuddet for årets konkurranse NTE – laget mitt, og Steinkjer Skiklubb er med!

Vi trenger din stemme for å kjempe om en pengepremie som kan bidra stort til klubben vår. Vi ønsker hele tiden å styrke vårt treningstilbud for våre aktive medlemmer, og arenaen vår for alle skiglade som benytter seg av den. En konkurranse som NTE Laget mitt er derfor en kjempemulighet.

Konkurransen foregår fra 30.april kl 12:00 til 6.mai kl 12:00, hver enkelt kan gi en stemme pr dag i denne perioden. Det er de 9 lagene med flest stemmer som stikker av med pengepremiene. I vårt området skal det deles ut 200 000 kroner.

For å stemme må du logge deg inn ved å opprette en bruker i avstemningssystemet, veldig enkelt og fort gjort. For å opprette bruker oppgir du mobilnummer og mottar en registreringskode, dette må kun gjøres før du gir din første stemme på hver enhet.

Vi håper du vil delta på denne dugnaden, engasjerer flest mulig og stemmer i vei!

GI DIN STEMME HER.

Vil du lese mer om konkurransen kan du gjøre det her.