24-timersrenn på Steinkjer Skistadion

Fredag 22.januar kl: 18:00 – lørdag 23.januar kl 18:00 er det 24-timersrenn på Steinkjer Skistadion

Hvor langt kommer vi oss ut i verden?

Fra fredag 22.januar kl: 18:00 skal vi se hvor langt vi sammen klarer å gå på ski i 24 timer på Steinkjer Skistadion. Forrige helg gikk inderøyningene 4.856 km, som er meget imponerende!
Klarer vi å komme lenger?

Opplegget er som følger:

• Start når du vil, og gå så langt og lenge du selv ønsker i løpet av disse 24 timene. Om du er i skileikanlegget, går 2 km på 1 time eller 60 km fordelt på tre økter spiller ingen rolle, alle bidrag er like gode!
  • Alle kan delta. Ung som gammel.
  • Vi skal ha folk i løypa hele perioden
    (også midt på natta- settes opp egen påmelding)
  • Tell km og meld inn disse på Forms via link som blir lagt ut på facebook og hjemmesida til Steinkjer Skiklubb, eller scann QR koden som henger på stadion!
    (alternativ send sms med navn og antall km til 970 47 242)
  • Aktivitet og kilometerberegning må man selv utføre. Ved usikkerhet kan man få indikator på skisporet.no (evt. ta kontakt på 970 47 242)
    – 1 time skileik/hopping/aking omregnes til 4 km (jfr skikortreglene
    – Løypene velges fritt i løypenettet.
  • Det er helt gratis å delta! Frivillig påmeldings- og løypeavgift kan vippses til #80385, og går til skiklubbens arbeid med snøproduksjon og løypekjøring.
  • Hold avstand. Koronareglene skal overholdes. Følgelig ingen kiosk/ansamlinger. Klubbhusene er stengt.
  • Alle som registrerer seg innenfor fristen deltar i trekningen av flotte uttrekkspremier (legges ut i forkant av rennstart). Vi premierer også den familien, enkeltpersonen og laget som har gått lengst.
    –
    For å registrere som familie og/eller lag fylles ett skjema ut med totaldistansen

VIL DIN BEDRIFT BIDRA TIL Å SIKRE SKIFORHOLD PÅ STEINKJER SKISTADION I ÅRENE FREMOVER?
    Vi utfordrer bedrifter til å støtte Steinkjer Skiklubb med én krone pr. kilometer vi sammen klarer å nedlegge i løpet av disse 24 timene!
    Alle bidrag tilfaller arbeidet med snøproduksjon og løypekjøring utover vinteren og mot neste sesong.

Hvor langt kommer vi? Oslo, Berlin eller Roma?

Steinkjer Skiklubb logo