Steinkjer Bil med julegave til skiglade innbyggere!

Med god hjelp av vår samarbeidspartner Steinkjer Bil har vi nå økt tidsintervallet for belysning på Steinkjer Skistadion.
Vi har nå lys fra kl 16:00 – 23:00 frem mot nyttår.

Det nærmer seg jul, og flere aktive og tidligere aktive utøvere fra både skiklubben og andre klubber i området kommer hjem fra andre deler av landet. Vi oppfordrer de som kommer fra områder med høy smitte til å følge kommunelegens anbefaling om å forholde seg som de er i karantene, og dermed heller ikke oppsøke skistadion i karantenetiden.

For de dette ikke gjelder minner vi om at all trening på skiskytteranlegget skal registreres, på skiskyting sin fb-gruppe. Vi vil også be om at trening i kunstsnørunden spres ut i tid, og at man unngår typiske rushtidspunkt, hverdager 17:00 – 20:00.

Det er derfor særdeles gledelig at vi kan ha belysning på anlegget over et lengre tidsintervall, sponset av Steinkjer Bil, og dermed bidra til å ta ned smittepresset for skiglade innbyggere og tilreisende.

I en vanlig juleferie ville vi ønsket at skifamilien samlet seg på skistadion i jula. Vi håper og tror dette blir den ene jula dette ikke går. Ønsker dere alle en fin juleferie der alle holder seg friske og får trent bra!

På vegne av Steinkjer Skiklubb og Steinkjer Bil, God jul!