Oppsummering høstsamling 2019

Da er høstsamlinga 2019 historie og vi takker alle utøvere, trenere, foreldre, frivillige og alle andre involverte for ei fin samlingshelg på Steinkjer Skistadion.

Det har vært aktivitet fra lørdag til søndag for små og store. Mellom all treninga var det årlige foredraget hvor vi var så heldig å få besøk av vår egen skiskytter Simen Eliassen Kvarme og trener for team Innherred skiskyting/Steinkjer VGS, Sondre Kvistad. Kjøkkenansvarlige sto for varm lunsj begge dagene og lørdagskvelden ble det en sosial kveld med pizza og quiz for utøverne mens de ladet opp til nye økter på søndag.

Kjempeinnsats av alle sammen og vi har nok ei fin høstsamling å se tilbake på.

Her kan du se bilder fra noen av øktene under samlingshelga.

Skileik 1 i full fart!

Skicrossgruppa hadde blant annet rulleskibandy!

13-14 åringer fra Steinkjer Skiklubb og naboklubber på hardøkt lørdag og langtur med innlagt fotballkamp på Byasetra søndag.

Samlingshelga ble avsluttet med basisøkt i turnhallen.