Bestilling av klubbkolleksjon

Vi tar nå i mot nye bestillinger på klubbklær fra vår klubbkolleksjon hos Bjørn Dæhlie i samarbeid med G-Sport Steinkjer.

Frist for bestilling er 31.oktober.

Som flere har fått med seg skal G-Sport Steinkjer bli Intersport Steinkjer. Dette skiftet skjer i slutten av april 2020. G-Sport ønsker reklameeffekten som den bedriften de representerer ut sesongen, noe som betyr at klubbklær G-Sport har på lager fortsatt har G-Sport-logo som tidligere så langt lageret rekker.

Alle som har kjøpt eller kjøper klubbklær med G-Sport-logo, får mulighet til å endre logo til Intersport Steinkjer i butikk når skiftet er på plass.

Hos Bjørn Dæhlie er den nye logoen “Intersport Steinkjer” på plass, så alle klær som må bestilles denne runden og fremover vil derfor komme med ny logo allerede nå.

I tillegg har vi en nyhet til alle våre skiskyttere!

Konkurransedress, både todelt og heldress kan bestilles med gummiknotter for et godt feste. Dette er konkurransedresser spesieltilpasset for en skiskytter fra Bjørn Dæhlie i samme design som resten av vår klubbkolleksjon.

Klubbpris for skiskyting-overdel: 1199,-
Klubbpris for skiskyting-heldress: 1949,-

De som allerede har kjøpt vanlig konkurransedress og ønsker en konkurransedress med gummiknotter: Anbefaler dere å ta med disse til høstsamlinga, kanskje noen ønsker å kjøpe en vanlig konkurransedress i størrelsen du har tilgjengelig og kan få den med seg hjem med en gang!

Under lunsjen på høstsamlinga, lørdag kl 12:00 stiller vi i midtre klubbhus og tar i mot bestilling, svarer på eventuelle spørsmål og har med noen klær fra klubbkolleksjonen til prøving for de som ønsker det.

Prøveklær fra Bjørn Dæhlie rakk dessverre ikke frem i tide før samlinga i helga, det vil derfor komme invitasjon til en prøvedag på skistadion som inkluderer alle klær fra klubbkolleksjonen når vi vet at alt er på plass – i god tid før fristen på bestilling.

Her finner du bilder og klubbpriser på klubbkolleksjonen vår.