NTE – Laget mitt

Steinkjer Skiklubb er nominert – TRYKK HER FOR Å GI DIN STEMME.

Søk opp Steinkjer Skiklubb via linken og trykk STEM i vinduet som kommer opp. Oppgi ditt telefonnummer å du får tilsendt en registreringskode som du fyller inn – din stemme blir da registrert.

Laget mitt er en konkurranse hvor 10 lag som har fått flest stemmer vinner pengepremier. Førstepremien er på 50.000 kroner, andrepremien på 30.000 kroner og tredjepremien er 20.000 kroner. De neste seks lagene med flest stemmer får 10.000 kroner hver. I tillegg gjennomføres en trekning under premieutdelingen, hvor to tilfeldige lag vinner 10.000 kroner hver. Alle lag er invitert til premieutdelingen.

Steinkjer Skiklubb ønsker å fortsette sitt arbeid med tilrettelegging og gjennomføring av aktivitet for barn og unge, sommer som vinter. Alle våre grener er i utgangspunktet utstyrskrevende idretter, vårt ønske er å minimalisere behovet ved å tilby utlån av utstyr. Dette vil redusere kravene til økonomi og kunnskap hos de foresatte, føre til at flere blir introdusert for idrettene og øke aktiviteten blant barn og unge.

Avstemningen pågår fra fredag 20. september til torsdag 26.september. Premieutdelingen finner sted hos vinnerlaget 26.september kl 19:00.

Du kan stemme én gang per lag per dag. Det siste døgnet vil stemmene holdes skjult, før de blir avslørt under premieutdelingen.

SPREK med Steinkjer Skiklubb
Synlig, Prestere, Respekt, Engasjement og Kvalitet!

Husk å stem på oss!