Frivillig NM rulleskiskyting

Foto: Martin Riseth/Blinkfestivalen

Logo NM rulleskiskyting 2019

Frivillig under NM rulleskiskyting, 20.-22.september 2019.

Steinkjer Skiklubb og organisasjonen NM rulleskiskyting 2019 har behov for frivillige til arrangementet som starter om tre uker. Vi har flere ulike oppgaver som kan utføres.

Årets NM-arrangement får besøk av løpere som konkurrerer både nasjonalt og internasjonalt og vi gleder oss til å vise frem Steinkjer og Steinkjer skistadion fra sin beste side for disse og deres støtteapparat.

Har du ikke meldt deg tidligere eller blitt spurt om å bidra én eller flere dager ønsker vi at akkurat du melder deg! Dette gjør du ved å ta kontakt med leder for arrangementet:
Gunhild Kvistad
[email protected].

Ønsker du å bidra på kveldstid eller etter arrangementet er det også muligheter for dette.

Klubbens medlemmer oppfordres også å melde seg hvis dere ikke er blitt forespurt tidligere. Et slikt arrangement er noe som kommer klubben tilgode på sikt. I tillegg er dugnad både sosialt, inkluderende, lærerikt og morsomt.

Vi håper å høre fra deg, og ønsker dere alle hjertelig velkommen til Steinkjer skistadion 20.-22.september 2019.